Image default
Fitness

«Μπορώ να χάσω λίπος μόνο από την κοιλιά» – Και άλλοι 7 μύθοι για το fitness που καταρρίπτονται

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Τα τελευταία χρόνια, σχεδόν όλοι προσπαθούν να επιτύχουν στόχους για την υγεία τους και την φυσική τους κατάσταση. Οι περισσότεροι φαίνεται να έχουν άποψη για πολλά θέματα, ιδιαίτερα την υγεία, τη φυσική κατάσταση και τον τρόπο εκγύμνασης. Ωστόσο, το να ακούτε συμβουλές και συστάσεις από καλοπροαίρετους μη επαγγελματίες, όσον αφορά την υγεία και τη φυσική σας κατάσταση, μπορεί μερικές φορές να είναι απλώς μια σίγουρη συνταγή για μια μικρή αποτυχία. Εμείς καταγράψαμε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς μύθους της φυσικής κατάστασης και για το πώς να κατανοήσουμε το σώμα μας λίγο καλύτερα.

Μύθος 1: Στοχευμένη απώλεια λίπους

Έχουμε περάσει όλοι από τη φάση «Το μόνο που θέλω είναι να χάσω λίπος γύρω από τους γοφούς και τους μηρούς μου ή μόνο την κοιλιά μου» Και φυσικά, υπήρξαν αρκετοί που πρόσφεραν μια άμεση λύση ή έναν τρόπο εκγύμνασης, που θα κατακτούσατε τον στόχο σας. Μαντέψτε, δεν λειτουργεί καθόλου έτσι. Η απώλεια λίπους συμβαίνει σε ολόκληρο το σώμα, όχι μόνο σε μεμονωμένα μέρη του. Η αναλογία διαφέρει από άτομο σε άτομο!

Δεν μπορείτε να στοχεύσετε το λίπος σε οποιοδήποτε μέρος του σώματός σας ασκώντας συνεχώς αυτό το μέρος. Το να κάνετε συνεχείς πιέσεις στήθους για να τονώσετε το στήθος σας ή αμέτρητους κοιλιακούς για να κάνετε τέλεια κοιλιά, θα οδηγηθείτε σε μάταια αποτελέσματα, εν αντιθέσει με την εκτέλεση ασκήσεων που στοχεύουν το σώμα συνολικά. Οι συχνές και συνεπείς προπονήσεις μαζί με μια προσεγμένη διατροφή είναι ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείτε από το επιπλέον λίπος που επιθυμείτε.

Μύθος 2: Εάν ασκείστε, η διατροφή σας δεν έχει σημασία

Τίποτα δεν μπορεί να απέχει περισσότερο από την αλήθεια, λένε οι ειδικοί. Το πώς φαίνεσαι εξωτερικά και το πόσο υγιής είσαι εσωτερικά μπορεί μερικές φορές να είναι δύο εντελώς διαφορετικά ζητήματα. Μια ανθυγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση μπορεί να σας δώσει αποτελέσματα για σύντομο χρονικό διάστημα. Μακροπρόθεσμα, μια υγιεινή διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική για το σύνολο της υγείας και της φυσικής σας κατάστασης.

Μύθος 3: Τα βάρη είναι ο καλύτερος τρόπος για την βελτίωση της φυσικής κατάστασης

Συνήθως, οι φανατικοί του fitness δεν μπορούν να σταματήσουν να λένε για την αύξηση των βαρών που μπορούν να σηκώσουν και συχνά θεωρούν ότι είναι το πιο σημαντικό για την βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης. Αυτό, όπως φαίνεται, απέχει πολύ από την αλήθεια. Τα αλόγιστα βάρη μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμούς, οι οποίοι μπορεί να είναι ανεπανόρθωτοι. Μια δίκαιη σύγκριση για την αξιολόγηση της φυσικής κατάστασης είναι με διάφορα στοιχεία όπως η δύναμη, η αντοχή, η ευλυγισία-ελαστικότητα, η αερόβια ικανότητα, και άλλοι τέτοιοι παράγοντες παρά το πόσο βάρος μπορεί να σηκώσει ο καθένας.

Μύθος 5: Καλή αισθητική είναι καλή φυσική κατάσταση

Τα όμορφα σώματα μπορεί να μην έχουν τα καλύτερα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Οι ειδικοί λένε ότι ο στόχος κάποιου πρέπει να είναι να βελτιώσει τη φυσική του κατάσταση και να είναι καλύτερος από αυτό που ήταν χθες. Ως υποπροϊόν θα ακολουθήσει η αισθητική του σώματος.

Μύθος 6: Αυξημένος καρδιακός ρυθμός σημαίνει περισσότερη καύση λίπους

Η ιδέα της αξιολόγησης του καρδιακού παλμού δεν είναι απλώς να κάψετε θερμίδες και να δείτε πόσες καύσεις μπορείτε να κάνετε, αλλά να βρείτε τον βέλτιστο καρδιακό σας ρυθμό όπου μπορεί να διατηρηθεί η απόδοσή σας.

Μύθος 8: Η ημέρα ανάπαυσης είναι προαιρετική

Το σώμα μας έχει το δικό του μυαλό και πρέπει να το ακούμε. Η ξεκούραση είναι ένα κοινό συστατικό της φυσικής κατάστασης που συχνά χάνεται. Για να διασφαλίσουμε τη μέγιστη απόδοση, πρέπει να δώσουμε στο σώμα μας χρόνο για να επανατοποθετηθεί, να ξεκουραστεί και να αναρρώσει πριν προχωρήσουμε σε ένα ακόμη κύκλο προπόνησης.

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.

Complete Training by Sophia

Health is a state of body, Wellness is a state of being

Instagram: @famous_sp

@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿

Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε ακόμη:

SUP: Γρήγορο πρόγραμμα για δυνατό σώμα και υπέροχους κοιλιακούς

Απώλεια βάρους: 4 βήματα επιτυχίας – Έτσι θα νιώσετε καλύτερα

Άσκηση: 5 tips για να μην την εγκαταλείψετε

Related posts

Τρία workout που κάνουν θαύματα στη λίμπιντο

admin

Διαβήτης: Ρίξτε το σάκχαρο σε 2′ – Η SOS κίνηση μετά το γεύμα

admin

Δέκα κινήσεις που δυναμώνουν το μυαλό και προφυλάσσουν από τη γήρανση

admin

Κρίση ημικρανίας: 5 κινήσεις για άμεση ανακούφιση χωρίς φάρμακα

admin

Αδυνάτισμα: Πόσο αποτελεσματικό είναι το περπάτημα

admin

Αυτή είναι η προπόνηση που καίει περισσότερο λίπος – Ξεκινήστε τώρα!

admin

Πέντε top ασκήσεις για την ομαλή λειτουργία του εντέρου – Δοκιμάστε τις

admin

Πέντε ασκήσεις για τέλεια χέρια και κοιλιακούς σε 15′

admin

Κυνηγάτε την ευτυχία; Ποιος βάζει εμπόδια στην πορεία σας – Οι λύσεις

admin

Ζωηρό περπάτημα: Ποιοι ασθενείς ωφελούνται ακόμη και αν πονούν κατά τη βάδιση

admin

Γυμναστική στην άμμο: 3 πλεονεκτήματα που δυναμώνουν το σώμα και βελτιώνουν τη διάθεση

admin

Πέντε ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το σώμα σας λίγο πριν την παραλία

admin