Image default
Fitness

Κορωνοϊός – Κουραστήκατε να ανησυχείτε για την Οmicron; Tips για να κυκλοφορείτε χωρίς άγχος

Εάν νιώθετε μια συνεχή αγωνία και εξάντληση λόγω της πανδημίας δεν είστε οι μόνοι. Δισεκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο βιώνουν αυτή την κατάσταση που οι ψυχολόγοι ονομάζουν «worry burn out». Οι μεταλλάξεις δε που ανακύπτουν και αλλάζουν τα δεδομένα, όπως στην προκειμένη περίπτωση η Omicron, εντείνουν την αβεβαιότητα και μπορεί να μας κάνουν να περιορίσουμε τις κοινωνικές μας συναναστροφές. Υπάρχουν όμως ορισμένοι κανόνες, που αν τους τηρήσουμε, μπορούμε να μειώσουμε τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού.

Αμερικανοί ειδικοί ωστόσο, επισημαίνουν ότι θα πρέπει να αναλογιστούμε το ρίσκο όταν πρόκειται να συναντήσουμε άλλα άτομα: «Κάθε φορά που οι άνθρωποι συγκεντρώνονται σε εσωτερικούς χώρους, υπάρχει εγγενής κίνδυνος να εξαπλωθεί ο ιός», σημειώνει ο δρ Michael Lin, ειδικός λοιμωξιολόγος και αναπληρωτής καθηγητής στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Rush στο Σικάγο.

Πώς να περιορίσετε τον κίνδυνο σε εσωτερικούς χώρους: 

  • Ορίστε έναν μικρό αριθμό ατόμων με τους οποίους θα συναναστραφείτε
  • Φροντίστε τα άτομα με τα οποία θα βρεθείτε να είναι πλήρως εμβολιασμένα και όλοι κάτω των δύο ετών να φορούν μάσκα
  • Πριν από την εκάστοτε συνάντηση, καλό θα ήταν να υποβληθείτε σε ένα self test ή ακόμα και rapid test για να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού.
  • Φυσικά, εάν έχετε ακόμα και ήπια συμπτώματα, όπως καταρροή, πονόλαιμο ή βήχα, αποφύγετε κάθε κοινωνική επαφή.
  • Σκεφτείτε την περίπτωση να πραγματοποιήσετε τη συνάντηση διαδικτυακά.

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επισκεφτείτε ένα εστιατόριο, λάβετε υπόψην σας: 

  • Να αποφύγετε τους πολυσύχναστους κλειστούς χώρους χωρίς καλό αερισμό στους οποίους δεν μπορούν να διατηρηθούν οι απαιτούμενες αποστάσεις.
  • Επιλέξετε μια ώρα εκτός των ωρών αιχμής.
  • Εάν ήδη το εστιατόριο είναι γεμάτο, προτιμήστε να φάτε κάπου άλλου.
  • Μπορείτε να φοράτε τη μάσκα σας, αν αυτό σας κάνει να αισθάνεστε πιο ασφαλείς, όταν δεν τρώτε ή πίνετε.
  • Να πλένετε συχνά τα χέρια σας ή χρησιμοποιείτε απολυμαντικό χεριών.
  • Επιλέξτε με σύνεση τα άτομα τα οποία θα συναντήσετε, καθώς με αυτά θα έρθετε σε στενότερη επαφή.

Όσον αφορά τα σούπερ μάρκετ, ο κίνδυνος είναι μικρότερος σε σύγκριση με μια έξοδο σε εστιατόριο, ωστόσο για να εκμηδενίσετε τον κίνδυνο επιλέξτε να κάνετε τα ψώνια σας εκτός των ωρών αιχμής, όπως νωρίς το πρωί ή αργά το μεσημέρι.

Τέλος, τα ταξίδια είτε με αεροπλάνο ή ακόμα και τρένο είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις, καθώς τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο να τηρηθούν οι αποστάσεις ασφαλείας. Επομένως, ειδικότερα εάν ανήκετε στις ευπαθείς ομάδες, πραγματοποιείστε το ταξίδι μόνο εφόσον είναι απαραίτητο.

Το πιο αποτελεσματικό όπλο, τέλος, είναι ο εμβολιασμός και ειδικότερα με την ενισχυτική δόση, καθώς ακόμα και σε περίπτωση νόησησης, θα εμφανίσετε ήπια συμπτώματα και θα έχετε διαφύγει από τον κίνδυνο νοσηλείας και θανάτου.

Διαβάστε επίσης: 

Μετάλλαξη Omicron: Ποια συμπτώματα έχουν οι εμβολιασμένοι και οι ανεμβολίαστοι

Κορωνοϊός: Τί προκαλεί στους 50αρηδες ακόμη και η ήπια Covid-19

Related posts

Workout 4 ασκήσεων για δυνατό και ευλύγιστο σώμα

admin

Το ευχάριστο «φάρμακο» που ενισχύει τη μνήμη, καταπολεμά τον πόνο και διώχνει το άγχος

admin

Ψωρίαση: Έξι παράγοντες που πυροδοτούν τις εξάρσεις

admin

Όραση: Πόσο ωφελούνται όσοι αθλούνται συστηματικά

admin

Μίνι πρόγραμμα 4 ασκήσεων για περισσότερη αντοχή, δύναμη και ισορροπία

admin

Οξεία ηπατίτιδα σε παιδιά: Εντοπίστηκε ένας πιθανός παράγοντας κινδύνου

admin

Έξι σούπερ squats για υπέροχους γλουτούς – Ξεκινήστε σήμερα!

admin

Ψυχική ισορροπία και ευημερία: Ο εύκολος τρόπος να τις κατακτήσουμε

admin

Αντιγήρανση: Πόσο αποτελεσματικά είναι 3 δημοφιλή συστατικά

admin

Tρέξιμο: Τρία tips για υψηλές επιδόσεις χωρίς τραυματισμούς

admin

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

admin

Πέντε σούπερ ασκήσεις που θα «σηκώσουν» ψηλά τους γλουτούς

admin