Image default
Fitness

Η πρωινή γυμναστική καίει περισσότερο λίπος – Και άλλα 4 σούπερ οφέλη της

Η πρωινή προπόνηση έχει πραγματικά πολλά πλεονεκτήματα, όπως έχουν ήδη δείξει πολλές ερευνητικές μελέτες, και προσφέρει πλήθος ωφελειών που ενδεχομένως να πείσουν ορισμένους… ξενύχτηδες να κάνουν τη γυμναστική τους το πρωί.

Βοηθά στη διαμόρφωση μιας ρουτίνας γυμναστικής: Οι άνθρωποι που ασκούνται το πρωί συχνά είναι πιο συνεπείς στο πρόγραμμα γυμναστικής τους, απλά επειδή η πρωινή προπόνηση αφήνει λιγότερο χώρο για δικαιολογίες. Αν το πρώτο πράγμα που κάνετε το πρωί είναι η προπόνηση, δεν μπορείτε να το παραλείψετε το απόγευμα επειδή μαζεύτηκαν πολλές υποχρεώσεις!

Βελτιώνει τον κύκλο του ύπνου: Μπορεί το πρωινό ξύπνημα να φαίνεται δύσκολο στην αρχή, αλλά έρευνα υποδεικνύει ότι η συνήθεια της πρωινής προπόνησης μπορεί να αλλάξει τον κιρκαδιανό ρυθμό, έτσι ώστε το σώμα να είναι φυσικά σε μεγαλύτερη εγρήγορση το πρωί και πιο κουρασμένο το απόγευμα, με αποτέλεσμα να κοιμάστε νωρίτερα και να γυμνάζεστε ξανά το πρωί. Επίσης, φαίνεται ότι η πρωινή άσκηση ενισχύει τον βαθύ ύπνο περισσότερο από την απογευματινή, σύμφωνα με κάποιες έρευνες. Τέλος, ο ύπνος δίνει την ευκαιρία στο σώμα να «χτίσει» μύες, επομένως μπορεί να δείτε μεγαλύτερα οφέλη στη δύναμη αν βελτιωθεί ο κιρκαδιανός σας ρυθμός.

Καίει περισσότερο λίπος: Η άσκηση με άδειο στομάχι –σε κατάσταση νηστείας- έχει αποδειχθεί βάσει ορισμένων ερευνων, ότι καίει περισσότερο λίπος συγκριτικά με την άσκηση μετά από ένα γεύμα. Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα πρέπει να χρησιμοποιήσει τις αποθήκες λίπους που ήδη υπάρχουν για να τροφοδοτήσει με ενέργεια την άσκηση και όχι το φαγητό που έχει μόλις προσλάβει. Άλλη έρευνα δείχνει, επίσης, ότι οι μετέπειτα καύσεις διαρκούν περισσότερο όταν ασκείστε το πρωί, πράγμα το οποίο μπορεί μακροπρόθεσμα να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Μπορεί να σας κάνει πιο παραγωγικούς: Έρευνα έχει βρει ότι η πρωινή άσκηση έχει θετική επίδραση στα επίπεδα ενέργειας, την εγρήγορση, την προσοχή και τη λήψη αποφάσεων. Όλα αυτά μεταφράζονται σε μια πιο παραγωγική ημέρα στη δουλειά.

Ενισχύει τη διάθεση μέσα στην ημέρα: Η πρωινή προπόνηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ξεκινήσετε τη μέρα σας με θετική διάθεση. Οι ενδορφίνες –τα λεγόμενα «χημικά της χαράς»- που παράγει το σώμα ως απόκριση στην άσκηση μπορούν να κρατήσουν ανεβασμένη τη διάθεσή σας για πολλή ώρα μετά την προπόνηση. Η αίσθηση της επίτευξης ενός στόχου που έρχεται μετά την ολοκλήρωση μιας προπόνησης μπορεί, επίσης, να σας κάνει πιο αισιόδοξους.

Διαβάστε επίσης

Οκτώ καλοί λόγοι να βγείτε για περπάτημα το πρωί


Ξεκινάτε τρέξιμο; Πέντε tips για καλύτερα αποτελέσματα

Related posts

Νόσος Πάρκινσον: Η κίνηση-κλειδί που επιβραδύνει την εξέλιξη της νόσου

admin

Μακροζωία: Η απλή κίνηση που πρέπει να κάνουμε πριν σηκωθούμε από το κρεβάτι

admin

Γυμναστική στο κρύο; Τι να προσέξετε

admin

Κορωνοϊός – Κουραστήκατε να ανησυχείτε για την Οmicron; Tips για να κυκλοφορείτε χωρίς άγχος

admin

Τέσσερις ασκήσεις για ήρεμο ύπνο – Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή να τις κάνετε

admin

Κοιλιακοί φέτες με 4 σούπερ ασκήσεις – Ξεκινήστε τώρα!

admin

Κοιλιακοί φέτες με 4 σούπερ ασκήσεις – Ξεκινήστε τώρα!

admin

Τέσσερις ασκήσεις γιόγκα που μειώνουν θεαματικά το άγχος και την ένταση

admin

Κορωνοϊός – Κουραστήκατε να ανησυχείτε για την Οmicron; Tips για να κυκλοφορείτε χωρίς άγχος

admin

HIIT στο πάρκο: Η τέλεια προπόνηση που δυναμώνει την καρδιά και καίει θερμίδες

admin

Πέντε ασκήσεις για δυνατό κορμό και κοιλιακούς σε μόλις 20′

admin

Με μάσκα στο γυμναστήριο: Τρία σημεία SOS που πρέπει να προσέξουμε

admin