Image default
Fitness

Επτά ασκήσεις που απογειώνουν τη διάθεση και την ενεργητικότητα

Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που κάνετε το πρωί όταν ξυπνάτε;

Όχι αυτό δεν σημαίνει να ελέγξετε το email σας ή το facebook και το Instagram. Σημαίνει να κάνετε μερικές πρωινές ασκήσεις.

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η μέρα σας θα κυλίσει με εσάς καθισμένους μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή, το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε όταν ανοίγετε τα μάτια σας είναι να τονώσετε την κυκλοφορία του αίματος.

Μην ξεχνάτε να κάνετε ασκήσεις- διατάσεις όταν ξυπνάτε. Ενισχύει την κυκλοφορία, την πέψη και ανακουφίζει τους πόνους στην πλάτη. Κάνοντας μερικές ασκήσεις το πρωί, βελτιώνετε τη δραστηριότητα του εγκεφάλου σας, μειώνοντας τους πόνους και αυξάνετε το επίπεδο ενέργειας σας όλη την ημέρα.

Αναπνεύστε βαθιά για να βοηθήσετε το σώμα σας να μεταφέρει πλούσιο σε οξυγόνο αίμα στους πονεμένους μυς. Θα σας πάρει μόνο 5-7 λεπτά και θα αλλάξει όλη την μέρα σας.

Εδώ είναι ένα απλό πρόγραμμα πρωινού stretching που μπορείτε να ακολουθήσετε όλοι.

1. Γάτα 20 επαναλήψεις.

2. ραχιαίοι αντίθετο χέρι πόδι 20 επαναλήψεις η κάθε πλευρά.

3. Από ίδια θέση μικρή άρση του κορμού 20 επαναλήψεις.

4. Διατάσεις κορμού και πλευρών μετράμε μέχρι το 10 την κάθε μια.

5. Σκύλος- σανίδα 20 επαναλήψεις σύνολο.

6. Απο σκύλο λυγίζω μετρώντας μέχρι το 10 το κάθε πόδι κ 10 εναλλάξ πόδια.

7. Ανεβαίνω αργά σε όρθια θέση αφήνοντας μόνο το βάρος του σώματος μας να μας οδηγεί και 3 αναπνοές, εισπνέω από την μύτη εκπνέω από το στόμα.

Δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα ασκήσεων

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.

Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

Related posts

Η απόλυτη προπόνηση για δυνατό κορμό και επίπεδη κοιλιά

admin

Η Νο1 άσκηση για τον έλεγχο της ακράτειας και της στύσης

admin

Η πιο αποτελεσματική προπόνηση για κάψιμο λίπους και απώλεια βάρους

admin

Leave a Comment