Image default
Beauty

Εντυπωσιακή έναρξη της Athens Xclusive Designers Week

Πρεμιέρα έκανε η 27η διαδικτυακή εβδομάδα μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week. Δύο ευφάνταστα fashion films, επιλεγμένες στιγμές από το backstage και πολλά highlights μεταδόθηκαν σε πρώτη προβολή από το LiFO.gr, μεταφέροντας τον παλμό της μόδας!

Με φόντο τον καταπράσινο κήπο του Ζαππείου και το άγαλμα «Έρωτας Τοξοθραύστης» του Γεώργιου Βρούτου, ο Vassilis Zoulias παρουσίασε τη νέα του couture συλλογή “Perfection” για τη περίοδο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, η οποία είναι εμπνευσμένη από τις γυναικείες φιγούρες των Βερσαλλιών.

Τα εκλεπτυσμένα υφάσματα, όπως μετάξι και μπροκάρ και οι λεπτομέρειες από δαντέλα και ταφτά συνέθεσαν μία αριστουργηματική συλλογή, που σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά headpieces και τα κοσμήματα «έργα-τέχνης» του Pericles Kondylatos, μας ταξίδεψαν σε μία άλλη εποχή. Μεταξύ των μοντέλων στη πασαρέλα περπάτησαν η Βίκυ Κουλιανού και η Ραμόνα Βλαντή.

Επίσης, ο Πάρης Βαλταδώρος παρουσίασε την καινούργια του συλλογή “Volume Up” σε ένα μαγικό σκηνικό γύρω από το συντριβάνι του Ζαππείου, σε μία ταινία με τίτλο “Hopes and wishes”. Δίνοντας έμφαση στα σχήματα και τις υφές, ο οίκος Valtadoros αυτή τη σεζόν προσκαλεί το γυναικείο κοινό να τολμήσει επιλέγοντας οικολογικές γούνες σε neon χρώματα, φορέματα από οργάντζα σε κόκκινες και μπλε αποχρώσεις και έντονους ώμους, χωρίς ωστόσο να λείπουν τα κλασσικά δερμάτινα κομμάτια, όπως bomber jackets και φούστες, τα κομψά παλτό και οι κάπες.

Guest εμφάνιση στο γύρισμα για το fashion film του σχεδιαστή έκανε η ταλαντούχα Ματίνα Νικολάου. Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση των fashion films Vassilias Zoulias και Valtadoros, επιμελήθηκε η Stephanie Bargas.

Επιπλέον, μεταξύ των μοντέλων που συμμετείχαν στα γυρίσματα ήταν οι διαγωνιζόμενοι του Πολωνικού Next Top Model, οι συντελεστές του οποίου ήρθαν στην Αθήνα για τη πραγματοποίηση των γυρισμάτων του ημιτελικού στο πλαίσιο της Ελληνικής εβδομάδας μόδας, προβάλλοντας τόσο τη διοργάνωση όσο και την Ελλάδα στο εξωτερικό. Οι φιναλίστ του Πολωνικού show κρίθηκαν για τη συμμετοχή τους στα fashion films από τη κριτική επιτροπή, στη οποία συμμετείχε ως guest κριτής, η πρόεδρος της διοργάνωσης,  Τόνια Φουσέκη.

Μεγάλος χορηγός μετονομασίας της φετινής digital edition της Athens Xclusive Designers Week είναι το Pantene, με τη νέα σειρά του Pro-V miracles για δυνατά και μακριά μαλλιά. Επιπλέον, για ακόμη μία σεζόν η Γαλλική μπύρα 1664 Blanc «αγκαλιάζει» τους νέους σχεδιαστές ως χορηγός του θεσμού των New Designers Awards, υποστηρίζοντας το ταλέντο και τη νεανική επιχειρηματικότητα.

Παράλληλα με τις επιδείξεις μόδας και τα fashion films, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα makeup trends της σεζόν από τον Φρέντυ Καλομπράτσο και τη σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελήθηκε το μακιγιάζ των μοντέλων, καθώς και τις προετοιμασίες μαλλιών από την σχολή κομμωτικής Diamantopoulos με τα προϊόντα hairstyling της Γαλλικής εταιρίας René Furterer. Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της φετινής εβδομάδας μόδας ήταν ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου Fashion Design Project by NIVEA Black and White, που σε συνεργασία με τη σειρά αποσμητικών NIVEA έδωσε τη δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας και μη, να σχεδιάσουν ένα look με κατεύθυνση το άσπρο-μαύρο, διεκδικώντας τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας, καθώς και ένα χρηματικό έπαθλο 1.000€ για να δημιουργήσουν την πρώτη τους συλλογή. Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της AXDW by Pantene είναι το ξενοδοχείο 5* Academias Hotel, Autograph Collection. Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν τα ροφήματα Starbucks RTD Coffee, το 7th Heaven Salon, που ανέλαβε τη περιποίηση των άκρων των μοντέλων, το επιτραπέζιο νερό Minoa Water με την οικολογική συσκευασία 750ml, καθώς και η εταιρία Visual Graphics που προμήθευσε τα ευφάνταστα T-Shirts και τις βαμβακερές μάσκες για τους συντελεστές της διοργάνωσης. Μέσα στην τόσο δύσκολη περίοδο της πανδημίας, η Athens Xclusive Designers Week by Pantene συνεχίζει δυναμικά, έχοντας ως στόχο την στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας της μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει Ελληνικά για να συμβάλλει στη βιωσιμότητα του κλάδου. #FashionMadeinGreece #chooseGreece #GreekFashion

Related posts

10 πράγματα που δεν ξέρουμε για το botox και τα fillers με υαλουρονικό οξύ

admin

3 βασικά λάθη που κάνεις με τα καλλυντικά και τα προϊόντα μακιγιάζ

admin

H νέα παιδική collection της Celia Kritharioti

admin

Leave a Comment