Image default
Fitness

Ακράτεια ούρων: Οι top ασκήσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος

Οι ασκήσεις Kegel ή αλλιώς ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους, αποδεικνύονται ιδιαίτερα επωφελείς για την αντιμετώπιση και πρόληψη της ακράτειας ούρων στις γυναίκες ιδιαίτερα κατά την κύηση και τη λοχεία, ισχυρίζεται πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύεται στο Journal of Women’s Health.

Η ακράτεια ούρων αυξάνεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και συνεχίζεται κατά την επιλόχειο περίοδο. Πρόκειται για μια κατάσταση που δυσκολεύει την καθημερινή ζωή των γυναικών σε πολλούς τομείς της καθημερινής τους ζωής.

Όπως εξήγησε η Δρ Susan Yount από το Αμερικανικό Δίκτυο Διαταραχών Πυελικού Εδάφους, τα νέα ευρήματα που διαπιστώνουν τη θετική επίδραση των ασκήσεων Kegel στη μείωση της συχνότητας και της σοβαρότητας της ακράτειας, δίνουν το έναυσμα για την έναρξη εκστρατειών πληροφόρησης αναφορικά με τα οφέλη και τις καλύτερες πρακτικές για την πραγματοποίηση των ασκήσεων του πυελικού εδάφους.

Στην έρευνα συμμετείχαν 368 γυναίκες κατά κύριο λόγο πολύτοκες. Σύμφωνα με τα ευρήματα:

  • μία στις πέντε γυναίκες ανέφερε προϋπάρχουσα της εγκυμοσύνης ακράτεια ούρων
  • τα δύο τρίτα σχεδόν των γυναικών εμφάνισαν ακράτεια ούρων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
  • στο 20% των γυναικών η ακράτεια ούρων μετά τον τοκετό εμφανίστηκε στους τρεις ( 45,2%) και έξι (44,1%) μήνες λοχείας
  • μόνο το 25% των παραπάνω γυναικών αναζήτησαν θεραπεία.

Σχετικά με τις ασκήσεις Kegel, oι γυναίκες ενημερώθηκαν από έντυπο υλικό ή τον πάροχο φροντίδας, ενώ οι ασκήσεις πραγματοποιήθηκαν με μεγαλύτερη ένταση κατά τους τρεις μήνες μετά τον τοκετό και μικρότερη μετά τους έξι μήνες. Η πλειοψηφία των γυναικών πραγματοποιούσε 27 ασκήσεις Kegel την ημέρα.

Οι γυναίκες με ακράτεια ούρων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (αλλά όχι πριν) είχαν περισσότερες πιθανότητες να τηρήσουν ένα πρόγραμμα ασκήσεων Kegel. Σε συμφωνία με άλλα ερευνητικά ευρήματα που συνέδεσαν τις συγκεκριμένες ασκήσεις με μειωμένο κίνδυνο ακράτειας ούρων, η νέα μελέτη σημείωσε μείωση 17% στους 3 μήνες μετά τον τοκετό.

«Ο κίνδυνος ακράτειας ούρων αυξάνεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και οι ασκήσεις Kegel είναι μια απλή μέθοδος πρόληψης και αντιμετώπισης του προβλήματος για κάθε γυναίκα» σχολίασε η Susan G. Kornstein, MD, αρχισυντάκτρια του Journal of Women’s Health και εκτελεστική Διευθύντρια του Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου για την Υγεία της Γυναίκας της Κοινοπολιτείας της Βιρτζίνια, επισημαίνοντας την ανάγκη οι πάροχοι φροντίδας να ενημερώνουν σωστά τις γυναίκες σχετικά.

Διαβάστε επίσης:

Ακράτεια: Η άσκηση που μας δίνει τον πλήρη έλεγχο

Ακράτεια: Τέσσερις τρόποι να την αποφύγετε

Τέσσερις μη φαρμακευτικοί τρόποι για να αποφύγετε την ακράτεια ούρων

Related posts

Άνοια: Η κίνηση που μειώνει τον κίνδυνο κατά 50%

admin

Αϋπνία; Αυτό το ρόφημα θα σας βοηθήσει – Και δεν είναι το ζεστό γάλα

admin

Υπέρταση: Η trendy άσκηση που μειώνει αποτελεσματικά τον κίνδυνο

admin

Leave a Comment