Image default
Fitness

Αδυνάτισμα: Πόσο αποτελεσματικό είναι το περπάτημα

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Μπορεί το περπάτημα να συμβάλλει στην απώλεια βάρους; Ίσως μπορέσετε να χάσετε βάρος με αυτόν τον τρόπο, ανάλογα με το πόσο καιρό και πόσο έντονα περπατάτε και τι είδους διατροφή ακολουθείτε.

Ένας συνδυασμός σωματικής δραστηριότητας και μείωσης πρόσληψης θερμίδων φαίνεται να βοηθά στην απώλεια βάρους περισσότερο από ό,τι η άσκηση από μόνη της.

Η σωματική δραστηριότητα, όπως το περπάτημα, είναι σημαντική για τον έλεγχο του βάρους γιατί σας βοηθά να κάψετε θερμίδες. Εάν προσθέσετε 30 λεπτά γρήγορο περπάτημα στην καθημερινή σας, θα μπορούσατε να κάψετε περίπου 150 περισσότερες θερμίδες την ημέρα. Φυσικά, όσο περισσότερο περπατάτε με όσο πιο γρήγορο ρυθμό τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίτε.

Ωστόσο, η ισορροπία είναι σημαντική. Η υπερβολή μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πόνου, τραυματισμού και εξάντλησης. Εάν είστε αρχάριοι στην άσκηση, μπορεί να χρειαστεί να ξεκινήσετε με σύντομους περιπάτους ή περπάτημα με ελαφριά ένταση και σταδιακά να αυξήσετε σε μεγαλύτερους περιπάτους ή πιο μέτρια ή έντονη βάδιση.

Μόλις χάσετε βάρος, η άσκηση είναι ακόμα πιο σημαντική. Είναι αυτή που βοηθά να κρατήσετε το βάρος σας σταθερό. Στην πραγματικότητα, μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που διατηρούν την απώλεια βάρους τους μακροπρόθεσμα είναι εκείνοι που έχουν τακτική σωματική δραστηριότητα.

Συνεχίστε λοιπόν να περπατάτε, αλλά φροντίστε να κάνετε και μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Διαβάστε επίσης: 

Αυτές είναι οι πέντε νόσοι από τις οποίες θα γλυτώσετε αν περπατάτε καθημερινά

Περπάτημα: Χαρίζει χρόνια ζωής σε αυτούς τους ασθενείς

Related posts

Έχετε πιαστεί; Έξι tips για να απαλλαγείτε

admin

Στάση σώματος: 4 ασκήσεις που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

admin

Γιατί το γυμναστήριο μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό «αντικαταθλιπτικό»

admin

Άσκηση: Σημαντική «θεραπεία» για τους άνδρες με καρκίνο προστάτη

admin

Νόσος Πάρκινσον: Η ορμόνη που δαμάζει τη νόσο – Πότε εκκρίνεται

admin

Τρεις ασκήσεις για υπέροχους ώμους

admin

Οστεοπόρωση: Η προπόνηση για να χτίσετε γερά οστά

admin

Πότε αρχίζει να γερνάει ο μεταβολισμός – Η απάντηση θα σας εκπλήξει

admin

Πόνος στη μέση: Η άσκηση που θα σας απαλλάξει από την ενόχληση

admin

Πιλάτες: Προστατεύει καρδιά και μέση – Τα υπέρ του Reformer και του στρώματος

admin

Running: Τα ανησυχητικά σύνδρομα καταπόνησης – Πώς αντιμετωπίζονται

admin

Διαβήτης: Η άσκηση που πρέπει να αποφεύγουν οι ασθενείς – Ποια να προτιμούν

admin